Zwroty

Zwroty

Jeżeli zmieniłeś zdanie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy za to wdzięczni. Pomoże nam to w dostosowaniu oferty sklepu, aby w przyszłości spełniła Twoje oczekiwania.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  1. Jeżeli już się zdecydowałeś – wypełnij formularz przesłany do Ciebie w wiadomości e-mail lub pobierz go stąd: „Odstąpienie” .  Wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru zamówienia, konta bankowego, oraz podpisaniu Dokumentu.
  2. Będziemy wdzięczni, jeżeli towar będzie w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie, zapakuj go wraz podpisanym Dokumentem lub Oświadczeniem o odstąpieniu, wraz z kopią dostarczonej faktury i odeślij na adres: Yo4u Damian Walaszek; Aleja Armii Krajowej 4a/108; 35-307 Rzeszów z dopiskiem „PREEMIUM – zwrot”.
  3. Wyślij przesyłkę pocztą kurierską lub Pocztą korzystając z opcji „Potwierdzenie nadania”/„Paczka polecona”.

PAMIĘTAJ

  1. Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  2. PODPISZ DOKUMENT zwrotu towaru. DOKUMENTY BEZ PODPISU nie zostaną uznane.
  3. Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu przesyłki wraz z kompletem dokumentów.
  4. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

WARUNKI ZWROTU TOWARU

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.