Wymiana Towaru

WYMIANA TOWARU

 

Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar na inny, możesz to zrobić do 14 dni od otrzymania przesyłki.

  1. Wypełnij formularz przesłany do Ciebie w wiadomości e-mail lub pobierz go stąd: „Wymiana towaru”.  Wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru zamówienia, konta bankowego oraz podpisaniu Dokumentu.
  2. Będziemy wdzięczni, jeżeli towar będzie w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie, zapakuj go wraz podpisanym Dokumentem „Wymiana towaru”, wraz z kopią dostarczonej faktury i odeślij na adres: Yo4u Damian Walaszek; Aleja Armii Krajowej 4a/108; 35-307 Rzeszów z dopiskiem „PREEMIUM – Wymiana towaru”.
  3. Wyślij przesyłkę pocztą kurierską lub Pocztą korzystając z opcji „Potwierdzenie nadania”/„Paczka polecona”.

PAMIĘTAJ

4.Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

  1. PODPISZ DOKUMENT zwrotu towaru. DOKUMENTY BEZ PODPISU nie zostaną uznane.
  2. W przypadku braku dostępności produktu we wskazanym rozmiarze lub kolorze termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu przesyłki wraz z kompletem dokumentów.
  3. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Przesyłkę z produktem we wskazanym rozmiarze lub kolorze wyślemy na nasz koszt na podany przez Ciebie adres.