Obsługa

  • Zakupy i dostawa

Dostawa wszystkich Twoich zakupów odbywa się z Magazynu Centralnego zlokalizowanego pod Warszawą i jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX. Wynegocjowaliśmy specjalną stawkę, aby zamówione przez Ciebie produkty trafiły bezpośrednio pod wskazany przez Ciebie adres.

Stan swojej przesyłki możesz sprawdzić wpisując numer listu przewozowego na stronie www.k-ex.pl lub skontaktować się z firmą K-ex pod numerem infolinii 41 31 06 800, 22 21 22 800, e-mail: biuro@k-ex.pl

  • Zwroty i reklamacje towaru

Jeżeli zmieniłeś zdanie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy za to wdzięczni. Pomoże nam to w dostosowaniu oferty sklepu, aby w przyszłości spełniła Twoje oczekiwania.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  1. Jeżeli już się zdecydowałeś – wypełnij formularz przesłany do Ciebie w wiadomości e-mail. Wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru zamówienia, konta bankowego, oraz podpisaniu Dokumentu.
  2. Będziemy wdzięczni, jeżeli towar będzie w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie, zapakuj go wraz podpisanym Dokumentem lub Oświadczeniem o odstąpieniu, wraz z kopią dostarczonej faktury i odeślij na adres: Arvato Polska, Kopytów 44D 05-870 Błonie k. Warszawy z dopiskiem „PREEMIUM – zwrot”.
  3. Wyślij przesyłkę pocztą kurierską lub Pocztą korzystając z opcji „Potwierdzenie nadania”/„Paczka polecona”.

PAMIĘTAJ

  1. Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  2. PODPISZ DOKUMENT zwrotu towaru. DOKUMENTY BEZ PODPISU nie zostaną uznane.
  3. Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu przesyłki wraz z kompletem dokumentów.
  4. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

WARUNKI ZWROTU TOWARU

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.

 

REKLAMACJA

W okresie 2 lat przysługuje Ci prawo do reklamacji zakupionych produktów. W tym celu pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny. Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na jego treści, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.

Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres: Arvato Polska, Kopytów 44D 05-870 Błonie k. Warszawy z dopiskiem „PLUSH Store – REKLAMACJA”

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

PLIKI DO POBRANIA:

Dokument Zwrotu – Odstąpienie od umowy na odległość

Formularz reklamacyjny

  • Zamówienia
  1. ZNAJDŹ INTERESUJĄCY CIĘ PRODUKT
    Wybierz interesujący Cię produkt. Klikając ZOBACZ będziesz mógł zobaczyć wszystkie jego cechy.
    Dodaj wybrany produkt do koszyka, przez naciśnięcie przycisku “Dodaj do koszyka”. Możesz dodać dowolną ilość produktów do koszyka. W niektórych przypadkach zostaniesz poproszony o wybranie koloru oraz rozmiaru produktu.
  2. CHCĘ KUPIĆ
    Jeżeli wybrałeś już wszystkie interesujące Cię produkty, naciśnięcie napisu ZOBACZ KOSZYK wyświetli całą zawartość Twojego koszyka, wraz z podsumowaniem kwoty do zapłaty. Jeżeli posiadasz kod rabatowy wpisz go w wyznaczone pole i kliknij ZREALIZUJ KUPON. Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość przysługującego Ci rabatu.
  3. PRZEJDŹ DO KASY
    Po potwierdzenie chęci dokonania zakupu zostaniesz poproszony o określenie w jaki sposób chcesz dokonać zakupu: jako gość lub jako zarejestrowany użytkownik. Zostaniesz poproszony o podanie lub potwierdzenie danych do dostawy, metody dostawy, oraz formy płatności.
  4. PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA
    Zobaczysz swoje zamówienie uwzględniające wszystkie koszty. Kliknięcie przycisku KUPUJĘ I PŁACĘ przeniesie Cię zgodnie z Twoim wyborem na stronę operatora płatności, gdzie będziesz mógł wybrać metodę płatności. Dostaniesz również na podany adres e-mail potwierdzenie swojego zamówienia.
  • Płatności, ceny i promocje

Ze względu na bezpieczeństwo i wygodę kupujących – za wybrane przez Ciebie towary można zapłacić w systemie ON LINE.

Operatorem płatności jest firma PayU lub PayPal, która obsługuje wszystkie typy płatności elektronicznych (płatności kartami VISA, Master Card, szybkie przelewy, przelew bankowy).

Wszystkie prezentowane w serwisie ceny są cenami brutto.

Jeżeli posiadasz kod promocyjny/rabatowy otrzymany np. od operatora, wpisz go w okienko przy podsumowaniu Twojego koszyka. Po jego zatwierdzeniu otrzymasz rabat na zamówione produkty zgodnie z jego wartością.

  • Historia zamówień

Historia zamówień dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników, po zalogowaniu się do swojego konta.

  • Aktualizacja danych konta

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych masz pełen wgląd w swoje dane. W każdym momencie możesz je zaktualizować z poziomu konta. Jeżeli istnieje konieczność ich usunięcia prosimy o kontakt z administratorem pod adresem: biuro@preemium.pl ,w temacie wiadomości wpisując „Dane osobowe”.